خسارت در هنگام حمل و نقل

میس بی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و میس بی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 72 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش میس بی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش میس بی ارسال شود.

شرایط بازگرداندن محصول

بعد از خرید عسل و یا سایر فرآورده های زنبور عسل از زنبورداران در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود رضایت نداشته باشید و بیش از یک دهم از وزن محصول را مصرف نکرده باشید می توانید درخواست ارجاع را از طریق راه های ارتباطی، با ما مطرح نمایید.

لازم به ذکر است که هزینه پستی ارجاع بر عهده مشتری است. همچنین بعد از اینکه محصول مرجوعی به دست میس بی رسید امکان عودت مبلغ به مشتری وجود دارد.